Naam:
Locatie: Westzaan, Noord Holland, Netherlands

Ik ben een druk bezet mens, ik heb altijd wel tijd voor gezellige dingen ondanks mijn drukke bestaan. Ik scrap, voetbal, wandel, werk overdag (2,5 dgn) en werk ook op maandagavond

23 januari 2007






















De Weddenschap


Terence heeft gisteren een weddenschap afgesloten met een jongetje uit zijn klas, dat ze allebei de kleding van hun zus zouden dragen.Dus ik had al gezegd het mag alleen als ik dan ook foto's mag maken, dat was geen probleem, ik mocht ze zelfs op internet zetten hahahaha.Hij heeft uiteindelijk toch maar even naar het jongetje gebeld en die had zijn gewone kleding aan, dus hij heeft zich ook nog even snel verkleed voordat hij naar school ging.

Labels:

1 Comments:

Blogger Tessa Tegendraads said...

ziet er wel hééél schattig uit nietwaar??? :-)

10:51 p.m.  

Een reactie posten

<< Home