Naam:
Locatie: Westzaan, Noord Holland, Netherlands

Ik ben een druk bezet mens, ik heb altijd wel tijd voor gezellige dingen ondanks mijn drukke bestaan. Ik scrap, voetbal, wandel, werk overdag (2,5 dgn) en werk ook op maandagavond

30 november 2006

Hier is dan het 2e deel van mijn bijdrage aan de wedstrijd van scrapbookpapier.nl, het is een soort afvalwedstrijd dus ik ben heel benieuwd of ik doorga. Je krijgt elke keer een opdracht, de eerste was van een advertentie en nu moesten we 13 foto's in een LO of spread verwerken. Ik heb gekozen voor een spread omdat dat met de foto's beter uitkwam.
Ik ben er zelf heel tevreden over

groetjes saskia Posted by Picasa

1 Comments:

Blogger Vanessa said...

en is het nou gelukt? met deze wedstrijd afvalrace?
enne, ik tag je!!
neem maar eens een kijkje op mijn blog!!

8:56 p.m.  

Een reactie posten

<< Home