Naam:
Locatie: Westzaan, Noord Holland, Netherlands

Ik ben een druk bezet mens, ik heb altijd wel tijd voor gezellige dingen ondanks mijn drukke bestaan. Ik scrap, voetbal, wandel, werk overdag (2,5 dgn) en werk ook op maandagavond

15 december 2006

Jeetje wat ben ik moe, alles doet pijn mijn oren zijn nog steeds niet over en ik heb nergens zin/tijd voor.

Meestal maak ik wel tijd maar daar heb ik nu dus helemaal geen zin in.

Ik heb een scrappersblock van hier tot tokio en ik ben bang dat dat nog even blijft hangen.

blehhhhhhhhhh ik hoop toch echt dat ik me binnenkort wat beter ga voelen.

1 Comments:

Blogger Tessa Tegendraads said...

Hopelijk knap je snel op... in geval van scrappersblock wil ik je wel een uitdaging geven...

Scraplift deze :

http://bp1.blogger.com/_9BnqzBAiLTw/RYm8AJ1Gy7I/AAAAAAAAACY/XeW9nuJwu6k/s1600-h/nichtjes.JPG

Lekker veel lintjes en maar gek doen!! Succes maar eerst even opknappen hoor XX TEssa

5:25 p.m.  

Een reactie posten

<< Home